Paste de cartof dulce cu sos cremos de migdale

Acum 28 de zile, am început cu o dietă paleo. Comparativ cu stilul anterior de viaţă, am renunţat complet la produse din cereale şi la cele lactate. În schimb mănânc în continuare multe legume, dar şi carne, peşte şi ouă. Zahărul rafinat şi produsele procesate rămân în continuare în afara dietei mele.

Acest tip de dietă alimentară este foarte bogată în proteine ​​şi grăsimi (bune), iar aportul de carbohidraţi poate fi redus.

Pentru această reţetă am ales o variantă cu carbohidraţi, sub formă de cartofi dulci. Aceştia au jucat rolul de paste. Peste pastele de cartof dulce am turnat un sos cremos de migdale cu spanac. Cu un cârnat alb organic am rotunjit această mâncare. Bineînţeles că poţi renunţa la carne, dacă doreşti să obţii o reţetă vegană sau de post.

Continue Reading

Budincă de cartof dulce fără cereale şi zahăr

budinca de cartof dulce cu cacao, chia, avocadi si banana

Acum 11 zile am început să îmi schimb modul de a mânca. Am de gând, ca cel puţin 30 de zile să renunţ în întregime la cereale, orice fel de zahăr (cu excepţia fructelor), produse lactate (cu excepţia untului clarificat, ghee) leguminaose şi la alimentele procesate. Asta înseamnă că mănânc o mulţime de legume, carne şi peşte, ouă, fructe, nuci, seminţe şi uleiuri (cum ar fi uleiul de măsline şi ulei de nucă de cocos).

Până acum îmi face foarte mare plăcere să încerc reţete noi şi chiar să creez unele.

O astfel de creaţie ar fi această budincă de cartof dulce, care este o alternativă delicioasă şi cremoasă pentru micul dejun. Se prepară foarte uşor şi repede şi ţine mult timp de foame.

Continue Reading

Rutina de dimineaţă: 4 paşi pentru a începe perfect ziua

Foloseşte fiecare dimineaţă pentru a începe ziua încrezătoare în tine, relaxată, sănătoasă şi bucuroasă. Cum merge asta, te întrebi?

Foarte simplu: cu o rutină de dimineaţă!

Îţi prezint pas cu pas rutina mea de dimineaţă. Ea include atât exerciţii de yoga şi meditaţie cât şi pregătirea unui mic dejun sănătos.

Continue Reading

Turtă dulce fără zahăr și făină

Sărbătorile de Crăciun fără turtă dulce? Pentru mine greu de imaginat! Începând cu pregătirea turtei, până la savoarea gustului aromat, turta dulce aparține pur și simplu de bucuria de a sărbători Crăciunul.

Pentru ca și sănătatea noastră să se poată bucura de sărbători, am creat o rețetă de turtă dulce fără zahăr rafinat și făină albă. De ce pun mare preț pe a înlocui aceste ingrediente, poți citi în articolul scris pentru dependent de fericire. Pe deasupra vei găsi și o rețetă delicioasă de un chec numai bun de lăsat Moșului sub brad (bineînțeles fără zahăr și făină).

Continue Reading

Pregătirile continuă: fursecuri de Crăciun fără zahăr

Ce miros îți vine în minte atunci când te gândești la toate bunătățile de Crăciun?

Sarmalele, turta dulce și fursecurile aromate îmi trezesc imediat apetitul de Crăciun. Nimic nu se compară cu mirosul de turtă dulce sau de fursecuri proaspăt scoase din cuptor.

Astăzi am să-ți prezint o rețetă sănătoasă de fursecuri de Crăciun fără zahăr, gluten, lapte și ouă. Iar dacă fursecurile îți sunt prea seci goale, la sfârșitul articolului vei găsi și o rețetă de cremă de cacao (tot fără zahăr).

Continue Reading

Terci de mei. O rețetă delicioasă pentru micul dejun

terci de mei pentru micul dejun, o reteta vegana, fara gluten si lapte

Nu îmi mai pot imagina un mic dejun fără un terci delicios şi cald. De ce sunt atât de înnebunită după terci? Pentru că este săţios, se prepară foarte uşor şi repede, pot varia ingredientele în funcţie de ce îmi este poftă şi de ce mai am prin casă. Dar în primul rând, iubesc consistenţa cremoasă, gustul dulce şi faptul că mă încălzeşte. Ce îţi poţi dori mai mult de la un mic dejun?

În mod clasic, terciul se prepară din ovăz (pe care îl iubesc!). Alternativ poţi folosi hrişcă sau mei.

Pentru că îmi place să alternez mâncărurile, am ales meiul pentru acest terci. Se prepară rapid şi are un gust foarte bun.

Continue Reading

10 remedii naturiste împotriva constipaţiei

Constipaţia nu este doar neplăcută, ci îţi poate afecta sănătatea şi starea de bine. Mai ales dacă laşi să treacă prea mult timp fără să acţionezi împotriva ei. Vestea bună este că, împotriva constipaţiei există remedii naturiste, fără a fi nevoie de laxative dăunătoare.

Când ai o digestie care funcţionează bine, te simţi automat uşoară, pielea ta este curată şi relaxată, ai mai multă energie şi eşti mai bine dispusă. Iar organismul tău este susţinut în eliminarea toxinelor şi al excesului de hormoni.

Continue Reading

Mâncare vegană de dovleac cu fasole roşie şi năut

Rețetă de mâncare vegană de dovleac cu fasole roşie şi năut

Timpul este un bun limitat. Cunosc prea bine situaţiile în care nu ajung să fac ceea ce mi-am propus din lipsă de timp. De aceea este important să prioritizezi lucrurile cu adevărat importante.

O nutriţie sănătoasă şi echilibrată se află la mine pe primul plan. Pentru a putea avea şi în vremuri stresante o mâncare sănătoasă în farfurie, aleg reţete uşoare şi rapide. Important îmi este însă, că mâncarea respectivă să mă energizeze şi să asigure organismului nutrienţii necesari.

Această mâncare vegană de dovleac este un exemplu bun de reţetă sănătoasă rapidă, care să fie în acelaşi timp delicioasă. Pe lângă dovleacul hokkaido, am îmbogăţit această mânacre cu varză kale, fasole roşie şi năut.

Continue Reading

5 sfaturi pentru a-ţi gestiona mai bine frica

Cu toţii o cunoaştem: FRICA

Ea ne poate împiedica de a ne atinge ţelurile în viaţă, de a ne dezvolta sau ne poate chiar reduce calitatea vieţii. Frica este şi de învinovățit, când vine vorba de visuri neîmplinite şi provocări neîncercate.

În plus, frica ne stresează corpul. În multe cazuri stresul devine cronic şi poate duce la alte probleme de sănătate.

Te întrebi din ce provine frica şi cum o poţi gestiona mai bine, pentru a putea trăi viața pe care ţi-o doreşti?

Atunci citeşte mai departe.

Continue Reading